Lietošanas noteikumi
Interneta vietnes www.mefab.lv lietošanas noteikumi – distances līgums
Versija spēkā no 01.07.2025
1. Interneta vietnes vispārīgie lietošanas noteikumi
1.1. Šie ir sabiedrības ar ierobežotu atbildību “KnK Mefab”, reģistrācijas Nr. 40103621044, adrese: Jaunkūlu iela 21, Ādaži, Ādažu nov., LV-2164 (turpmāk – Sabiedrība) piederošās interneta vietnes www.mefab.lv (turpmāk – interneta vietne) lietošanas noteikumi (turpmāk – noteikumi).
1.2. Veicot pasūtījumu vai reģistrējoties šajā interneta vietnē, Jūs skaidri sniedzat piekrišanu šiem lietošanas noteikumiem. Ja nepiekrītiet šiem noteikumiem, lūdzam neizmantot šajā interneta vietnē pieejamos pakalpojumus.
1.3. Informējam, ka interneta vietnē ievadītās informācijas (tai skaitā fizisko personu datu), un saglabāto sīkdatņu (skatīt interneta vietnes Sīkfailu noteikumus) apstrādes mērķis ir tajā norādīto pakalpojumu sniegšana un palīdzības sniegšana interneta vietnes izmantošanas laikā.
1.4. Sabiedrībai ir tiesības jebkurā brīdī vienpusēji mainīt interneta vietnes saturu un lietošanas noteikumus. Šādas izmaiņas stājas spēkā pēc to publicēšanas interneta vietnē.
1.5. Ar brīdi, kad sākat lietot interneta vietni vai minētajā vietnē veicat jebkādas darbības, tiks uzskatāms, ka esat iepazinies ar lietošanas brīdī spēkā esošajiem noteikumiem un piekrītat tiem.
1.6. Lai kļūtu par interneta vietnes reģistrēto lietotāju un veiktu pasūtījumus, ir jāievēro interneta vietnē noteiktā reģistrēšanās kārtība, iesniedzot Sabiedrības pieprasīto informāciju.
1.7. Katram interneta vietnē reģistrētajam lietotājam ir pienākums neizpaust citām personām savus piekļuves datus. Ja interneta vietnē tiek veiktas darbības ar reģistrēta lietotāja profilu (t.sk. veikti pasūtījumi), izmantojot pareizu lietotājvārdu un paroli, tad tiek uzskatīts, ka darbības attiecīgajā profilā ir veicis reģistrētais lietotājs.
1.8. Interneta vietnes lietotājiem ir tiesības izmantot tajā piedāvātās iespējas un pakalpojumus par cenu, kāda ir spēkā attiecīgā pakalpojuma piedāvāšanas brīdī,
konkrētajām precēm pie konkrētajiem parametriem un pasūtījumu apjomiem.
Sabiedrībai ir tiesības jebkurā brīdī, pēc saviem ieskatiem, mainīt interneta vietnē norādītās cenas un/vai izveidot jaunus maksas pakalpojumus. Neskaidrību gadījumā, jautājumos, kas attiecināmi uz interneta vietnē redzamajām preču cenām, pie konkrētiem apjomiem, lūgums sazināties ar klientu apkalpošanas speciālistiem, rakstot uz e-pastu info@mefab.lv.
1.9. Interneta vietnes lietotājs piekrīt saņemt informāciju no Sabiedrības par dažāda veida aktualitātēm, ja ir saņemta lietotāja, kā datu subjekta brīva un nepārprotama piekrišana (izņemot gadījumus, kad ziņu nosūtīšana lietotājam tiek veikta uz cita tiesiskā pamata).
1.10. Sabiedrība neatbild par jebkāda veida izdevumiem un zaudējumiem, kas radušies interneta vietnes lietošanas laikā.
1.11. Gadījumos, ja ir neskaidrības par interneta vietnē ievietoto dokumentu formu aizpildīšanu, lūgums sazināties ar klientu apkalpošanas speciālistiem, rakstot uz e-pastu info@mefab.lv.
2. Pirkšanas-pārdošanas distances līguma noslēgšana
Veicot pasūtījumu interneta vietnē tiek noslēgts distances līgums starp Sabiedrību, no vienas puses, un Jums kā pasūtītāju (turpmāk tekstā – Jūs vai Pasūtītājs) no otras puses.
2.1. Pasūtīšanas kārtība:
2.1.1. Sabiedrība apņemas ražot, pārdot un piegādāt Pasūtītājam preces, atbilstoši Pasūtītāja pasūtījumam un šiem noteikumiem.
2.1.2. Pasūtītājs veic preču pasūtīšanu (turpmāk tekstā – pasūtījums vai preces) caur interneta vietni iesniedzot preces rasējumu, parametrus un tehnisko specifikāciju.
2.1.3. Pasūtītājs ir pilnībā atbildīgs par Sabiedrībai iesniegto preču rasējumu un to tehnisko specifikāciju kā piemēram: izmantojamais materiāls, materiālu biezumi, rasējumu mērogi un citu datu, pilnīgumu un pareizību. Sabiedrībai nav pienākuma un tā neveiks jebkādus labojumus pirms pasūtījuma izpildes. Sabiedrība nav atbildīga par kļūdām, kas radušās no nepareizi, nepilnīgi vai neskaidri iesūtītiem rasējumiem un specifikācijām. Klients uzņemas pilnu atbildību par rasējumu pareizumu un atsakās no tiesībām celt pretenzijas vai prasījumu pret Sabiedrību par pasūtījuma izpildi vai neatbilstību tā mērķim.
2.1.4. Pievienotās vērtības nodoklis par kopējo pasūtījuma summu tiek aprēķināts visām precēm un izvēlētajiem piegādes pakalpojumiem.
2.1.5. Līgums uzskatāms par noslēgtu ar brīdī, kad Pasūtītājs, interneta vietnē ir iesniedzis preces rasējumu un veicis pasūtījumu, izmantojot savu reģistrēto profilu saskaņā ar noteikumu 1.7 un 1.8 punktu.
2.1.6. Pasūtījumus Sabiedrība apstrādā tikai elektroniski. Telefoniski, mutiski un / vai citā formātā nodotā informācija Sabiedrības pārstāvjiem, nav uzskatāma par vērā ņemamu informāciju pasūtījuma apstrādē.
2.1.7. Pieprasot Sabiedrības vai tās vārdā pārstāvētai personai veikt izmaiņas reģistrētajā pasūtījumā ir iespējams tikai ar Sabiedrības piekrišanu. Jebkādas izmaiņas vai labojumus lūdzam pieteikt, rakstot e-pastu uz info@mefab.lv, no pasūtījumā norādītā e-pasta adreses. Pieteikt izmaiņas pasūtījumā var tikai ja pasūtījuma izpilde nav uzsākta, Sabiedrībai ir tiesības vienpersoniski atteikt izmaiņu veikšanu pasūtījumā.
2.1.8. Sabiedrības pārstāvji ir tiesīgi Pasūtītājam e-pastā lūgt iesūtīt citu failu vai faila formātu, ja pasūtījuma veikšanas laikā interneta vietnē, pievienotais fails neatbilst ražošanas standartiem. Sabiedrības pārstāvjiem ir tiesības atteikt pasūtījuma tālāko apstrādi, ja pievienoto / iesūtīto failu kvalitāte vai failos ietvertā informācija neatbilst uzņēmuma kvalitātes vai ražošanas standartiem.
2.1.9. Sabiedrība, pēc pasūtījuma saņemšanas, nosaka optimālāko, izdevīgāko un izpildes termiņa ziņā atbilstošāko ražošanas metodi, vadoties pēc parametriem – iesniegtā dokumentācija, prece, pasūtījuma apjoms, un citi.
2.2. Apmaksas un ražošanas kārtība
2.2.1. Pasūtītājs veic pilnu pasūtījuma apmaksu interneta vietnē veicot pasūtījumu, pirms ražošanas uzsākšanas.
2.2.2. Pēc abpusējas vienošanās Pasūtītājam var tikt piedāvāta iespēja norēķināties par pasūtījumu ar pēcapmaksu.
2.2.3. Sabiedrība nodrošina pasūtījuma izpildi, Pasūtītājam, norādot konkrētu izgatavošanai nepieciešamo dienu skaitu. Norādītais nepieciešamo dienu skaits, pilnai pasūtījuma izgatavošanai, stājas spēkā brīdī, kad ir veiktas minētās darbības – apmaksāta pilna elektroniskā avansa rēķina apmaksa par veikto pasūtījumu un rakstiski (elektroniski) apstiprināts makets / rasējums.
2.2.4. Ražošanas termiņu dienu skaits stājas spēkā, pēc rēķina apmaksas un /vai pēdējā maketa / rasējuma saskaņošanas, nākošās pilnās darba dienas, kas uzskatāma, par pasūtījuma izgatavošanas pirmo darba dienu. Pēcapmaksas gadījumā, ražošanas termiņš stājas spēkā pēc pasūtījuma apstiprināšanas, un/vai pēdējā maketa / rasējuma saskaņošanas.
2.2.5. Pēc pasūtījuma apmaksas, ir uzskatāms, ka Pasūtītājs ir iepazinies ar informāciju, kas attiecās uz pasūtījuma izgatavošanas un / vai piegādes termiņiem u.c. uz pasūtījuma izpildi attiecināmo informāciju.
2.2.6. Ja pēc sākotnēji noformētā pasūtījuma, sagatavotā rēķina apmaksas, Pasūtītājs vēlas veikt korekcijas, papildinot pasūtījumu ar papildus precēm, Pasūtītājam ir jānoformē jauns pasūtījums.
2.2.7. Slēdzot distances Līgumu, Pasūtītājs piekrīt, ka pēc pasūtījuma izpildes, uz norādīto e-pasta adresi tiks nosūtīts elektronisks nodokļa rēķins ar pasūtījuma informāciju, par izgatavoto pasūtījumu. Nodokļa rēķins ir elektronisks gala pasūtījuma rēķins un ir derīgs bez paraksta.
3. Preču/ Pasūtījumu saņemšana
Faktu, ka Pasūtītājs ir saņēmis preci, apliecina:
• Pasūtījuma saņemšana/izsniegšana uz vietas, Sabiedrības pārstāvja uzraudzībā, Sabiedrības juridiskajā adresē, uzrādot pasūtījuma numuru (3.1. punkts);
• Saņemot veikto pasūtījumu ar standarta kurjera piegādi uz Pasūtītāja norādīto adresi(3.2. punkts);
• Saņemot veikto pasūtījumu pakomātā (3.3. punkts).
Pretenzijas par to, ka pasūtījums nav piegādāts, pēc tam, kad pasūtījuma saņemšana ir apliecināta ar kādu no augstāk minētajos punktos aprakstītajām metodēm, netiek pieņemtas.
3.1. Preču saņemšana Sabiedrības juridiskajā adresē
3.1.1. Pēc Pasūtītāja izvēles, interneta vietnē veikto pasūtījumu var bez maksas saņemt Sabiedrības juridiskajā adresē – Jaunkūlu iela 21, Ādaži, Ādažu nov.
3.1.2. Pēc tam, kad Sabiedrība ir sagatavojusi Preces/ Pasūtījumu saņemšanai, Pasūtītājs tiek informēts e-pastā un/vai ar SMS palīdzību par to, ka Preces/Pasūtījums ir sagatavotas saņemšanai.
3.1.3. Slēdzot distances Līgumu, Pasūtītājs piekrīt, ka pēc pasūtījuma izpildes, uz norādīto e-pasta adresi tiks nosūtīts elektronisks nodokļa rēķins ar pasūtījuma informāciju, par izgatavoto pasūtījumu. Nodokļa rēķins ir elektronisks gala pasūtījuma rēķins un ir derīgs bez paraksta.
3.1.4. Īpašumtiesības uz preci, saņemot to Sabiedrības juridiskajā adresē, pāriet Pasūtītājam ar to brīdi, kad Sabiedrība nodod preces Pasūtītājam.
3.1.5. Saņemot pasūtījumu Sabiedrības juridiskajā adresē, Pasūtītājam ir pienākums norādīt pasūtījuma numuru vai nosaukt precīzu informāciju par fizisku vai juridisku personu, kas ir reģistrēta interneta vietnē.
3.1.6. Saņemot pasūtījumu Sabiedrības juridiskajā adresē, Pasūtītājam ir pienākums uzrādīt derīgu personu apliecinošu dokumentu un vai pilnvaru preces saņemšanai juridiskās personas vārdā vai privātpersonas vārdā.
3.1.7. Saņemt pasūtījumu var tikai pats Pasūtītājs. Ja pasūtījumu ir paredzēts saņemt citai personai, veicot pasūtījumu, tai jābūt norādītai kā Preču saņēmējam vai jābūt izdotai pilnvarai Pasūtītāja vārdā.
3.1.8. Pasūtījuma saņemšanas brīdī Pasūtītājam vai trešajai personai, kuru norādījis Pasūtītājs, ir pienākums pārbaudīt preču iepakojumu, daudzumu, kvalitāti, sortimentu, piederumus un komplektāciju.
3.1.9. Konstatējot preču iepakojuma bojājumu, daudzuma, kvalitātes, sortimenta, piederumu un komplektācijas neatbilstības, Pasūtītājam vai trešajai personai, kuru norādījis Pasūtītājs, ir pienākums norādīt uz trūkumiem un ir tiesības preces nepieņemt.
3.1.10. Ja pasūtījuma saņemšanas brīdī Pasūtītājs vai trešajā persona, kuru pilnvarojis Pasūtītājs, netiek norādīts uz preces vai pasūtījuma bojājumiem vai trūkumiem, tiek pieņemts, ka preces ir pārbaudītas un nodotas kārtīgā iepakojumā, preču daudzums, kvalitāte, sortiments, piederumi un komplektācija atbilst pasūtījumam un distances Līguma nosacījumiem.
3.1.11. Ja Pasūtījums netiek izņemts Sabiedrības juridiskajā adresē 7 dienu laikā no 3.1.2. punktā minētā paziņojuma nosūtīšanas brīža, Pasūtītājam ir jāmaksā Sabiedrībai Pasūtījuma uzglabāšanas maksa 0.1% apmērā no Pasūtījuma kopējās vērtības par katru dienu līdz Pasūtījuma izņemšanai Sabiedrības juridiskajā adresē.
3.2. Standarta kurjera piegāde uz adresi
3.2.1. Pēc Pasūtītāja izvēles, interneta vietnē veikto pasūtījumu piegādā transporta – loģistikas uzņēmums (turpmāk tekstā – Kurjers). Kopējās Piegādes izmaksas ir redzamas pasūtījuma veikšanas brīdī un tās sedz Pasūtītājs pirms pasūtījuma veikšanas.
3.2.2. Pasūtītājs, pasūtījuma veikšanas brīdī, izvēloties Pasūtījuma piegādi ar kurjeru uz konkrētu adresi, apņemas norādīt precīzu Pasūtījuma piegādes adresi, saņēmēja vārdu, uzvārdu un kontakttālruni.
3.2.3. Kurjers piegādes datumu un laiku precizē un individuāli saskaņo ar Pasūtītāju.
3.2.4. Atsevišķos gadījumos, kad pasūtījuma kopējais garums, svars vai izpildījums neparedz šāda sūtījuma komplektāciju, piegādēs izmaksas var tikt individuāli mainītas atbilstoši veiktajam pasūtījumam un individuāli saskaņotas no Sabiedrības puses ar Pasūtītāju.
3.2.5. Pasūtījums tiek piegādātas uz Pasūtītāja norādīto adresi, norādītajos termiņos. Pasūtītājs tiek informēts par paredzēto pasūtījuma piegādes termiņu e-pastā, kurā tiek apstrādāts pasūtījums.
3.2.6. Sabiedrība nenes atbildību par kavētu sūtījuma piegādi, gadījumos, kad piegādi uz adresi kavē Kurjers.
3.2.7. Īpašumtiesības uz precēm pāriet Pasūtītājam ar to brīdi, kad Kurjers nodod preces Pasūtītājam. Preču nejaušas bojāejas vai sabojāšanās risks pāriet Pasūtītājam, kad Pasūtītājs vai trešā persona, kas nav kurjers, ir saņēmis Pasūtījumu.
3.2.8. Sūtījuma piegādes brīdī Pasūtītājam vai trešajai personai, kuru pilnvarojis Pasūtītājs, ir pienākums kopā ar kurjeru vai tā pārstāvi pārbaudīt sūtījuma iepakojuma un preču stāvokli.
3.2.9. Konstatējot sūtījuma iepakojuma bojājumu, Pasūtītājam, ir tiesības sūtījumu nepieņemt. Šādā gadījumā Kurjers kopā ar Pasūtītāju veic faktu fiksāciju, detalizēti norādot konstatētos bojājumus.
3.2.10. Pasūtītājam pieņemot pasūtījumu un parakstoties Kurjera iesniegtajā datu uzkrāšanas ierīcē vai uz piegādes apliecinājuma, tiek pieņemts, ka pasūtījums ir piegādāts atbilstoši un preces ir nebojātas.
3.2.11. Piegādājot un nododot pasūtījumu Pasūtītāja norādītajā adresē, tiek pieņemts, ka preces Pasūtītājam ir nodotas, neņemot vērā to, vai to faktiski tās pieņem Pasūtītājs, vai jebkura trešā persona, kas pieņēma preces norādītajā adresē. Ja plānotajā pasūtījuma piegādes dienā preces netiek piegādātas, Pasūtītājam nekavējoties, bet ne vēlāk kā nākamajā dienā pēc plānotā pasūtījuma piegādes dienas, ir pienākums par to informēt Sabiedrību.
3.2.12. Pretenzijas par to, ka pasūtījums nav piegādāts, pēc tam, kad pasūtījuma saņemšana ir apliecināta ar 3.2.10 punktā aprakstītajām metodēm, netiek pieņemtas.
3.2.13. Ja Pasūtītājs nav pieņēmis Pasūtījuma piegādi (neskaitot 3.2.9. punktā minēto gadījumu) un Pasūtījums tiek atgriezts Sabiedrībai, Pasūtītājam ir jāmaksā Sabiedrībai Pasūtījuma uzglabāšanas maksa 0.1% apmērā no Pasūtījuma kopējās vērtības par katru dienu līdz Pasūtījuma izņemšanai Sabiedrības juridiskajā adresē, ja Pasūtītājs vēlas mainīt piegādes veidu, piegādes izmaksas sedz Pasūtītājs.
3.3. Piegāde uz pakomātu vai paku skapi
3.3.1. Pēc Pasūtītāja izvēles, interneta vietnē veikto pasūtījumu piegādā, uz Pasūtītāja izvēlētu pakomātu vai paku skapi. Piegādes izmaksas apmaksā Pasūtītājs.
3.3.2. Pasūtītājs, pasūtījuma brīdī izvēloties preču piegādi uz pakomātu vai paku skapi, apņemas norādīt precīzu pakomāta adresi, saņēmēja vārdu un uzvārdu un kontakttālruni uz kuru tiks nosūtīta SMS brīdī, kad sūtījums tiks ievietots pakomātā.
3.3.3. Sākotnējos provizoriskos piegādes laikus Sabiedrība precizē un individuāli saskaņo ar Pasūtītāju, un provizorisko piegādes laiku un datumu saskaņo e-pastā.
3.3.4. Sūtījuma cena tiek automātiski aprēķināta veicot pasūtījumu un parādīsies pasūtījuma kopsavilkumā – kopējā summā, kopā ar izvēlēto saņemšanas pakomātu vai paku skapi un visu saņēmēja kontaktinformāciju.
3.3.5. Atsevišķos gadījumos, kad pasūtījuma kopējais garums vai svars, vai droša sūtījuma politika neparedz šāda sūtījuma komplektāciju piegādei vienā pakomātā vai Paku skapī, Piegādēs izmaksas var tikt individuāli mainītas atbilstoši veiktajam pasūtījumam un individuāli saskaņotas no Sabiedrības puses ar Pasūtītāju.
3.3.6. Īpašumtiesības uz preci pāriet Pasūtītājam ar to brīdi, kad Pasūtītājs saņem SMS par sava pasūtījuma atrašanos pakomātā. Preču nejaušas bojāejas vai sabojāšanās risks pāriet Pasūtītajam, kad Pasūtītājs preces ir izņēmis no pakomāta.
3.3.7. Pasūtītājam ir pienākums 14 (četrpadsmit) dienu laikā no pasūtījuma piegādes brīža pārbaudīt preču iepakojumu, daudzumu, kvalitāti, sortimentu, piederumus un komplektāciju. Ja Pasūtītājs norādītajā termiņā neizpilda šo pienākumu un neiesniedz Sabiedrībai pretenziju, tiek pieņemts, ka preču iepakojums ir pienācīgā stāvoklī, bet daudzums, kvalitāte, sortiments, piederumi un komplektācija atbilst Līguma nosacījumiem.
3.3.8. Faktu, ka Pasūtītājs ir saņēmis preci, apliecina PIN kods SMS formātā un Pasūtītāja pašrocīga koda ievadīšana preces pasūtījuma izņemšanai pakomātā vai paku skapī.
3.3.9. Ja Pasūtītājs veicot pasūtījumu, ar piegādi uz pakomātu ir norādījis kļūdainu piegādes informāciju vai nepareizu tālruņa numuru, Pasūtītājam nav tiesību izteikt Sabiedrībai pretenzijas par preču piegādi neatbilstošai personai vai piegādes kavēšanu.
3.3.10. Pretenzijas par to, ka pasūtījums nav piegādāts, pēc tam, kad pasūtījuma saņemšana ir apliecināta ar 3.3.8 punktā aprakstītajām metodēm, netiek pieņemtas.
3.3.11. Ja Pasūtījums netiek izņemts no paku skapja vai pakomāta un tiek atgriezts Sabiedrībai, Pasūtītājam ir jāmaksā Sabiedrībai Pasūtījuma uzglabāšanas maksa 0.1% apmērā no Pasūtījuma kopējās vērtības par katru dienu līdz Pasūtījuma izņemšanai Sabiedrības juridiskajā adresē, ja Pasūtītājs vēlas mainīt piegādes veidu, piegādes izmaksas sedz Pasūtītājs.
4. Sabiedrības tiesības un pienākumi
4.1. Sabiedrībai ir pienākums veltīt visas pūles, nodrošinot apstākļus, lai Pasūtītājs varētu pienācīgi un pilnvērtīgi izmantot interneta vietnes sniegtos pakalpojumus;
4.2. Sabiedrība apņemas Pasūtītāja personas datus apstrādāt tikai šo Noteikumu, Latvijas Republikas un Eiropas Savienības tiesību aktu noteiktajā kārtībā.
4.3. Sabiedrībai ir tiesības atcelt Pasūtītāja veikto pasūtījumu, nesedzot jebkādus Pasūtītājam radušos zaudējumus vai izdevumus, ja Pasūtītājs ir pārkāpis šos noteikumus.
4.4. Sabiedrība apņemas Pasūtītāja pasūtījumu izpildīt šajos Noteikumos noteiktajā kārtībā un sazināties ar Pasūtītāju, izmantojot Pasūtītāja norādīto e-pasta adresi.
4.5. Sabiedrība apņemas pirms pasūtījuma veikšanas informēt Pasūtītāju par tādu funkciju, kas ir nozīmīgas pasūtījuma izpildei, apturēšanu vai pārtraukšanu, kā arī par preču izmaiņām noliktavā, par preču pieejamību, personalizācijas cenu izmaiņām, papildizdevumiem u.c. cenu, vai citu Pasūtījumam nepieciešamo realizācijas detaļu izmaiņām.
5. Garantija
5.1. Visām precēm un to kopējām fiziskajām īpašībām, kā piemēram, funkcijām, preces vispārīgajai kvalitātei, vizuālajam defektam u.c. parametriem (garantijas laiks ir noteikts 14 (četrpadsmit) dienas no preču saņemšanas vai Piegādes datuma.
5.2. Ja Pasūtītājs 14 (četrpadsmit) dienu laikā neinformē Sabiedrību par preces funkcijām, preces vispārīgo kvalitāti, caurumiem, vizuālajiem defektiem, plīsumiem, plaisām, sliktu kvalitāti, neatbilstību izmēriem u.c. preces defektiem, Pasūtītājam nav tiesību šādas pretenzijas izvirzīt pēc termiņa notecēšanas.
5.3. Preču 14 (četrpadsmit) dienu garantija attiecās uz preces vispārējo stāvokli, atbilstību parametriem, atbilstību krāsām, atbilstību preces attēliem, preces bojājumiem – caurumiem, plīsumiem u.c. parametriem, kas nav apzināti radīti bojājumi vai bojājumi, kas nav radušies neatbilstošas preces izmantošanas vai uzglabāšanas rezultātā.
5.4. Gadījumā, ja 1 (viena) gada laikā juridiskām personām, un 2 (divu) gadu laikā fiziskām personām, no pasūtījuma izgatavošanas datuma, Pasūtītājs konstatē defektu, kas radies ražošanas procesā, Pasūtītājam ir tiesības vērsties pie Sabiedrības, sākotnēji rakstot uz e-pastu info@mefab.lv, norādot pasūtījuma numuru, aprakstot situāciju un pievienojot defekta attēlus, un lūdzot preci labot vai pārtaisīt.
5.5. Pēc Sabiedrības lūguma Pasūtītājam ir pienākums iesniegt preci Sabiedrībai, Sabiedrības juridiskajā adresē, preces defektu konstatēšanai.
5.6. Sabiedrībai ir pienākums 15 darba dienu laikā, no preces iesniegšanas dienas, sniegt Pasūtītajam atbildi par sūdzības atbilstību un Sabiedrības pieņemto lēmumu.
5.7. Ja Sabiedrība konstatē, ka preces defekts ir radies ražošanas procesā, Sabiedrība apņemas 30 dienu laikā labot preces defektu vai ražot pilnībā jaunu detaļu.
5.8. Pasūtītājs ir atbildīgs par preces nogādāšanu Sabiedrībai, nodrošinot iepakojumu, lai pasargātu preci no bojājumiem transportēšanas laikā . Par transportēšanas laikā precei radītiem bojājumiem, ja to iemesls bijis nepietiekams preces iepakojums, ir atbildīgs Pasūtītājs.
5.9. Preču garantija neattiecās ja defekts precei ir radies nepareizu vai neprecīzu rasējumu iesniegšanas rezultātā.
6. Atteikuma tiesības
6.1. Saskaņā ar Ministru kabineta noteikumiem Nr.255 par Distances līgumu, punktu 22.3., patērētājs nevar izmantot atteikuma tiesības, jo prece tiek izgatavota tikai pēc Pasūtītāja norādījumiem, un prece ir personalizēta.
7. Pasūtītāja tiesības un pienākumi
7.1. Pasūtītājam ir tiesības iegādāties preces un pasūtīt pakalpojumus šo noteikumu noteiktajā kārtībā.
7.2. Pasūtītājam ir citas tiesības, kas noteiktas šajos Noteikumos, un Latvijas Republikas tiesību aktos.
7.3. Pasūtītājs apņemas reģistrācijas un pasūtījuma formā sniegt tikai pareizu un pilnīgu informāciju. Mainoties reģistrācijas formā norādītajai informācijai, Pasūtītājam ir pienākums nekavējoties to atjaunot.
7.4. Veicot pasūtījumu, Pasūtītājs apliecina un garantē, ka Pasūtītājam ir visas tiesības un / vai atļaujas izmantot iesniegtos rasējumus un dizainus, kā arī Pasūtītājam ir tiesības izmantot preces tām paredzētajiem mērķim.
7.5. Pasūtītājs apņemas godīgi un pareizi izmantot interneta vietni, nekaitēt tā stabilai darbībai. Ja Pasūtītājs neievēro šo saistību, Sabiedrībai ir tiesības bez iepriekšēja brīdinājuma ierobežot vai apturēt Pasūtītāja iespēju izmantot interneta vietni un Sabiedrība neatbild ne par kādiem ar to saistītiem Pasūtītāja zaudējumiem.
7.6. Pasūtītājam ir pienākums samaksāt par pasūtītajām precēm un pieņemt tās šo noteikumu noteiktajā kārtībā.
7.7. Pasūtītājam ir pienākums, savu pasūtījumu izņemt 1 (viena) mēneša laikā, no brīža, kad Pasūtītājam nosūtīta elektroniska ziņa, ka pasūtījums ir gatavs. Ja pasūtījums/preces netiek izņemtas 1 (viena) mēneša laikā, Pasūtītājs nodod un Sabiedrība pārņem īpašumtiesības uz pasūtījumu/preci, un Sabiedrībai ir tiesības, attiecīgajā pasūtījumā esošās preces, atsavināt vai nodot iznīcināšanai. Pasūtītājs zaudē tiesības pieprasīt Sabiedrībai atlīdzību par apmaksāto pasūtījumu.
7.8. Pasūtītājs apliecina, ka neveiks pasūtījumu, kā arī neizmantos, nepārdos vai jebkādā citā veidā neodos Sabiedrības izgatavotās preces:
7.8.1. militāriem, aizsardzības, bruņojuma, ieroču ražošanas vai militāriem pielietojumam;
7.8.2. eksportam vai sūtīšanai uz Krieviju, Baltkrieviju, vai jebkuru citu valsti vai
personu, kas ir iekļauta Eiropas Savienības, Apvienoto Nāciju Organizācijas, ASV vai citu jurisdikciju noteiktajos sankciju sarakstos.
7.9. Pasūtītājs uzņemas pilnu juridisko un tiesisko atbildību, ja Pasūtītājs ir pārkāpis 7.8 punktā minēto ierobežojumu. Pasūtītājs apņemas atbrīvot Sabiedrību no jebkādām sekām, zaudējumiem vai prasībām, kas varētu rasties 7.8. punktā pārkāpuma rezultātā, un kompensēt jebkādus Sabiedrībai radušos tiešos vai netiešos zaudējumus, kā arī atrauto peļņu.
7.10. Pasūtītājs apliecina un garantē, ka:
7.10.1. visi Pasūtītāja veiktie maksājumi, tiek segti no likumīgi iegūtiem un dokumentējamiem finanšu līdzekļiem;
7.10.2. maksājumu līdzekļi nav tieši vai netieši saistīti ar personām, uzņēmumiem vai jurisdikcijām, uz kurām attiecas Eiropas Savienības, Apvienoto Nāciju Organizācijas, ASV OFAC vai citu piemērojamu sankciju režīmu ierobežojumi.
7.11. Pasūtītājs apņemas neizmantot starpniekus, kontus vai maksājumu kanālus, kas var apgrūtināt maksājumu izcelsmes pārbaudāmību vai pakļaut darījumu sankciju riskiem.
7.12. Pasūtītājam ir pienākums ievērot citas šajos Noteikumos un Latvijas Republikas tiesību aktos paredzētās prasības.
7.13. Pasūtītājam, izmantojot Interneta vietni, jāpilda savas saistības, jāievēro distances līguma noteikumi un citi noteikumi, kuri skaidri norādīti interneta vietnē.
8. Atbildība
8.1. Pasūtītājs ir atbildīgs par prettiesiskām darbībām, kuras veic, izmantojot interneta vietni.
8.2. Pasūtītājs atbild par darbībām, kas veiktas, izmantojot interneta vietni, tajā skaitā, bet ne tikai, pasūtījuma formā sniegto datu pareizību. Pasūtītājs uzņemas atbildību par sekām, kas radās reģistrācijas formā sniegto datu kļūdu vai neprecizitātes dēļ.
8.3. Pasūtītājs ir pilnībā atbildīgs, par informāciju un saturu, kas tiek augšupielādēts interneta vietnē, veicot pasūtījumu. Pasūtītājs pilnībā nes atbildību par visu failu, dizainu, mākslas darbu, veidojumu u.c. grafiskā dizaina elementu autortiesībām.
8.4. Ja Pasūtītājs pārkāpj noteikumu 8.3. punktā minēto pienākumu, Pasūtītājs apņemas segt zaudējumus, kas ir radušies Sabiedrībai minētā punkta pārkāpšanas rezultātā.
8.5. Sabiedrības kopējā atbildība (tai skaitā bet ne tikai, jebkāda veida zaudējumi, līgumsodi vai cita veida izmaksu segšana), attiecībā uz visām precēm ar defektu, kas radušās, konkrētā pasūtījuma realizēšanas laikā, ir ierobežota kopējā summā, kas nepārsniedz pasūtījuma ražošanas izmaksas.
8.6. Aizpildot reģistrācijas formu interneta vietnē, Pasūtītājs atbild par savu pieslēgšanās datu uzglabāšanu un (vai) nodošanu trešajām personām. Ja interneta vietnē sniedzamos pakalpojumus izmanto trešās personas, pieslēgušās interneta vietnei, izmantojot Pasūtītāja pieslēgšanās datus, Sabiedrība šādu personu uzskata par Pasūtītāju un Pasūtītājs atbild par visām šādas trešās personas darbībām, kas veiktas
interneta vietnē.
8.7. Sabiedrība, ciktāl tas nav pretrunā ar piemērojamiem tiesību aktiem, tiek atbrīvota no jebkādas atbildības tajos gadījumos, kad zaudējumi rodas tāpēc, ka Pasūtītājs, neņemot vērā Sabiedrības rekomendācijas un savas saistības, neiepazinās ar šo distances līgumu, šiem noteikumiem un citiem noteikumos norādītajiem dokumentiem, lai gan šāda iespēja tam tika nodrošināta.
8.8. Pasūtītājam ir pienākums nodrošināt savu reģistrētā profila pieslēgšanās informācijas datu drošu uzglabāšanu un tos neatklāšanu trešajām personām, kā arī nodrošināt, ka datus izmanto tikai Pasūtītājs, Pasūtītājs apņemas nenodot vai citos veidos neradīt iespēju citām personām šos datus izmantot. Ja rodas aizdomas, ka pieslēgšanās datus ir uzzinājusi cita persona, nekavējoties jāpaziņo par to Sabiedrībai, kā arī nekavējoties jāinformē Sabiedrība par pieslēgšanās datu pārkāpumu vai izpaušanu.
Visas darbības, kas veiktas, izmantojot Pasūtītāja pieslēgšanās datus, uzskatāmas par Pasūtītāja veiktām, un Pasūtītājs uzņemas pilnu atbildību par šādu darbību sekām.
8.9. Par distances līguma un šo noteikumu pārkāpumu puses atbild Latvijas Republikas tiesību aktos noteiktajā kārtībā.
8.10. Sabiedrība nav atbildīga par zaudējumiem vai izdevumiem, kas ir radušies Pasūtītājam, ja pasūtījuma izpildes vai pasūtījuma piegādes termiņi tiek kavēti trešo personu rīcības rezultātā vai force majore gadījuma iestāšanās rezultātā.
8.11. Sabiedrība neatbild par kļūdainu pasūtījuma izpildi un no tiem izrietošajiem zaudējumiem Pasūtītājam, kas radušies no Pasūtītāja nepareizi vai neprecīzi iesniegtas informācijas pasūtījuma iesniegšanas laikā.
8.12. Ja Pasūtītājs pārkāpj šos noteikumus, Sabiedrībai ir tiesības apturēt pasūtījuma ražošanu un/vai izstrādi. Sabiedrība nav atbildīga par pasūtījuma ražošanas apturēšanu un neizpildīšanu, ja Pasūtītājs ir pārkāpis šos noteikumus.
8.13. Sabiedrības kopējā mantiskā atbildība pret Pasūtītāju jebkādas prasības gadījumā ir ierobežota līdz vērtībai, kas ir pasūtījuma kopējā ražošanas vērtība.
8.14. Ja Pasūtītājs ir pārkāpis noteikumu 7.8 vai 7.9 punktā minētos ierobežojumus, Pasūtītājs ir atbildīgs par Sabiedrībai nodarītajiem tiešajiem un netiešajiem zaudējumiem, kā arī par atrauto peļņu, juridiskajām un tiesāšanās izmaksām.
9. Intelektuālais īpašums
9.1. Interneta vietnes saturs, tai skaitā (bet ne tikai), preču zīmes, teksts, grafiskie attēli, pakalpojumu zīmes, logotipi un citi materiāli ir Sabiedrības intelektuālais īpašums, tā izmantošana vai piesavināšanās bez Sabiedrības tieši izteiktas un rakstiskas atļaujas ir tiešs Latvijas Republikas un Eiropas Savienības autortiesību un citu intelektuālā īpašuma tiesību likumu pārkāpums.
9.2. Pasūtītājam vai tā saistītājām personām ir aizliegts tieši vai netieši pārdot, pārveidot, reproducēt, rādīt, publiski demonstrēt, izplatīt, radīt atvasinājumus vai citādi jebkādā veidā izmantot interneta vietnes saturu sabiedriskam vai komerciālam mērķim.
Interneta vietnes vietnes satura izmantošana citā tīmekļa vietnē vai ar tīklā savienotu datoru vidē jebkādam mērķim ir aizliegta.
9.3. Pasūtītājs apliecina, ka tam ir tiesības augšupielādēt un/vai izmantot rasējumus, failus, dizainu un citus materiālus, pasūtījuma veikšanai. Pasūtītājs ir vienpersoniski un pilnībā atbildīgs par jebkādu rasējumu, failu, dizainu, mākslas darbu, veidojumu u.c. grafiskā dizaina elementu autortiesību pareizu un likumīgu izmantošanu.
10. Tiesības grozīt noteikumus
10.1. Sabiedrība patur tiesības grozīt šos noteikumus jebkurā brīdī. Grozījumi stājas spēkā pēc to publicēšanas interneta vietnē.
11. Personas datu apstrāde
11.1. Reģistrējoties interneta vietnē Pasūtītājs apliecina ka ir iepazinies un piekrīt, ka Pasūtītāja sniegtie dati tiek izmantoti, lai Sabiedrība varētu pieņemt Pasūtītāja pasūtījumu, veikt tā apstrādi, preču ražošanu, un piegādi. Ievadot informāciju profila reģistrācijai interneta vietnē, Pasūtītājs piekrīt, ka uz norādīto e-pastu tiks izsūtīti paziņojumi, kas saistīti ar pasūtījuma apstrādi.
11.2. Sabiedrība apstrādā Pasūtītāja personas datus saskaņā ar šiem noteikumiem, Sabiedrības privātuma politiku, sīkfailu noteikumiem un spēkā esošajiem Latvijas Republikas normatīvajiem aktiem.
12. Citi noteikumi
12.1. Sabiedrībai ir tiesības apturēt vai pārtraukt pakalpojumu sniegšanu, ja pasūtījuma iesniegšanas vai izpildes laikā Sabiedrība konstatē, ka Pasūtītājs pārkāpj interneta vietnes noteikumus.
12.2. Konstatējot interneta vietnē kļūdas un/vai neprecizitātes preces cenās vai aprakstos, Sabiedrībai ir tiesības vienpusēji atcelt distances līgumu un pārtraukt pasūtījuma izpildi un/vai ražošanu. Sabiedrībai ir tiesības vienpersoniski atkāpties no distances līguma, ja tas ir noslēgts ar Pasūtītāja ļaunprātību, viltu, vai spaidiem; pasūtītās preces trūkumu dēļ; pārmērīgā zaudējuma dēļ, ko cieš Sabiedrība; preces samaksas nokavējuma dēļ un citos normatīvajos aktos noteiktajos gadījumos.
12.3. Šie Noteikumi ir izstrādāti saskaņā ar Latvijas Republikas tiesību aktiem.
12.4. Attiecībām, kas rodas uz šo noteikumu un distances līguma pamata, tiek piemērotas Latvijas Republikas tiesību normas.
12.5. Gadījumā, ja kāds no šo noteikumu punktiem zaudē spēku vai saskaņā ar Latvijas normatīvajiem aktiem atzīstams par pretlikumīgu, tas neietekmē pārējos noteikumus, un to spēkā esamību.
12.6. Jebkuri strīdi, kas izriet no šiem noteikumiem vai pakalpojumiem vai ir saistīti ar tiem, tiek izskatīti saskaņā ar Latvijas Republikas tiesību aktu noteiktajā kārtībā.